11. tammikuuta 2012

Believe in the boogie

Näin tossa yks yö omituista unta:

Mark Owen antoi mulle perheensä joulukinkun kypsytettäväksi, mutta uunin sijaan laitoin sen vasemman pakarani päälle ja kiedoin pyyhkeen lantioni ympäri niin, että kinkku pysyi paikallaan (siis samalla tavalla kuin joskus aamuisin pidän kylmäpussia kipeän kankun päällä). Ja siinä se sitte paistui.

Heppu tulkitsi alta aikayksikön, mitä uni tarkoitti: Sä tuut kuntoon ja ensi jouluna tanssit jo kuin kääpiö.







Jess! :)

4 kommenttia:

  1. Hahaa, mahtava uni! Toivottavasti tulkinta oli oikea! :)

    VastaaPoista
  2. Ei hyvää päivää mikä uni :D Mutta toivotaan, että päihität kääpiön tanssimuuvsseissa hyvin pian!

    VastaaPoista
  3. Itse asiassa samassa unessa taisin myös toimia Robbien koekaniinina, kun se halusi muistella ja demonstroida miten hyvä suutelija Madonna taas olikaan.

    Tulipa sitten kerrottua toikin. :D

    Ja hahaa, nyt kun ootte molemmat kuulolla: kumpi teistä kirjottaa If not now then wheniä? :) Vai sittenkin joku muu? Joku Duussilan lukija sen on anyway oltava, kun oon bongannut sieltä omia kuviani... ei siis sillä että se haittais, oon vaan utelias!

    VastaaPoista
  4. En ole ainakaan minä. Tuttu blogi se kyllä on. :) Oma blogikin on ollut harkinnassa, mutta oon sen verran saamaton (ja tietoteknisesti avuton), että ajatuksen tasolle on jäänyt.

    Ihan kiva tuo toinenkin osuus sun unessa. :D

    VastaaPoista

Sano sää kans!